dimarts, 19 de setembre del 2017

Tercer Dia d'Aprenentatge

UN DIA PLE DE CONEIXEMENTS

¿QUÈ HEM FET I QUÈ HEM APRÈS?

Hui ha sigut el nostre tercer dia, en el qual hem après moltíssimes coses, seguint l'aprenentatge del diseny del blog. Per recordar una mica el que s'ha explicat l'anterior dia, hem de tenir en compte que el format del blog ha de tenir una plantilla senzilla amb uns gadgets a la dreta, com les etiquetes, les pàgines, el nostre perfil...., amb un títol a la capçalera i un cos principal que serien les entrades.

En primer lloc, hem començat completant el nostre perfil, explicant els nostres dades personals i perquè ens agrada l'Educació Infantil. Després hem après com redactar una entrada i com introduir per exemple un pdf o un video en HTML.
A més, hem pogut insertar un enlace, una imatge, un video, caracteres especials, salto de línea o de pàgina, la justificació del text...

En segon lloc, ens hem dirigit a l'apartat Tema i dins d'aquest hem après com disenyar el fons, insertant una imatge ja siga de blogger o nostra propia; com ajustar l'ample, és a dir, fer les entrades més petites o més grans. Respecte al diseny, la columna dels gadgets han de estar a la dreta. Finalment, en l'apartat d'Avançat, hem après como modificar l'aspecte general del blog: títol de l'entrada (color i lletra); capçalera; fons; gadgets, entre altres...

En tercer lloc, en l'apartat de Diseny, ens hem centrat en els gadgtes, aprenent com insertar una imatge, una llista d'enllaços, les estadístiques del bolg, és a dir, quantes visites tens i de quin país et visiten; com disenyar la part baixa de les entrades del blog; com introduir un video en html en forma de gadget. I per últim, hem finalitzat la classe aprenent com aconseguir la llicència del nostre propi blog en HTML, situat al final de la pàgina

En la meua opinió aquesta classe ha sigut molt interessant ja que no sabia crear una llicència i això és un tema el qual està molt be tractar.



ENLLAÇOS D'INTERÉS: http://bit.ly/2wGNtpv

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada